به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    اقاله قرارداد یکی از موضوعات مهمی است که داشتن دانش و آگاهی از چگونگی اجرای آن و نحوه فسخ، به گونه ای که با رضایت طرفین همراه باشد، اهمیت زیادی دارد. در صورت عدم رضایت یا هر گونه تخطی، فرآیند و مراحل پیچیده ای را باید سپری کرد که انجام آن به کمک مشاور حقوقی آسان خواهد بود. اقاله در لغت به معنای نادیده گرفتنِ امر یا موضوعی است. در اصطلاح به قراردادی می‌گویند که موضوع آن از بین رفتنِ قسمت یا تمامی عقد نخست با رضایت و توافق طرفین است. جهت آشنایی بیشتر به amlakdaran mag در amlak daran مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    30 / 9 / 1401 - 12:00
    بازدید : 60
    برچسب‌ها :

    خاک برداری بخش مهمی از ساخت و ساز به شمار می رود و نقشی مهم در این صنعت ایفا می کند. در واقع حفاری تنها کندن یک چاله نیست و نیاز به برنامه ریزی و رعایت نکات ایمنی دارد. از این رو شرکت های حفاری نقش مهمی در موفقیت پروژه های ساختمانی دارند. فرایند خاک برداری شامل جابجایی و حذف سنگ و خاک از محل ساخت و ساز می شود. اجرای چنین پروژه هایی نیاز به استفاده از ماشین آلات سنگین مثل بیل مکانیکی، لودر، ماشین باری حمل خاک و سنگ و... دارد. جهت آشنایی بیشتر به amlakdaran mag در amlak daran مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    30 / 9 / 1401 - 12:00
    بازدید : 64
    برچسب‌ها :

    در مواردی همچون خرید یا تعیین قیمت یک سازه، سن بنا یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیر گذار است. سن بنا بیان کننده اطلاعات مهمی در ارتباط با زمان ساخت و دوام آن به ما می دهد‌. در کل سن ساختمان به هنگام خرید سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که اگر قبل از خرید بنایی از سن آن اطلاع نداشته باشید، خسارت های زیادی را متحمل می شوید. در نتیجه دانستن سن سازه در معاملات ملکی تاثیر زیادی می گذارد. پس آگاهی از روش های تعیین سن ساختمان برای خریداران اهمیت بالایی دارد. جهت آشنایی با روش های تعیین سن بنا به amlakdaran mag در سایت املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    29 / 9 / 1401 - 12:11
    بازدید : 67
    برچسب‌ها :

    بتن یکی از انواع مصالح ساختمانی است که از سیمان، سنگدانه های ریز و درشت و مخلوط آب تشکیل شده است. بتن را می توان در محل پروژه به شکل دلخواه تغییر داد و یا به صورت تیرهای پیش ساخته تحویل گرفت. بتن مقاومت فشاری بالا و و مقاومت کششی پایینی دارد و همچنین در مقابل آتش مقاوم است. در واقع بتن یکی از مقرون به صرفه ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود

     
     
    املاک اصفهان
    28 / 9 / 1401 - 15:04
    بازدید : 88
    برچسب‌ها :

    قانون تملک آپارتمان ها یکی از قوانین مهم است که در راستای رعایت نظم در مجتمع های آپارتمانی و اداره ساختمان وجود دارد. این روزها آپارتمان نشینی به خاطر کمبود فضا در شهرها مورد توجه قرار گرفته است. همین امر باعث به وجود آمدن بایدها و نبایدهای مختلف شده که برخی از آن ها ریشه در عرف جامعه داشته یا به صورت قانون های مدون به کار گرفته شده است. قوانین و مقرارت حاکم بر آپارتمان ها از سال ۱۳۴۳ تصویب گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مجله املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    28 / 9 / 1401 - 11:47
    بازدید : 72
    برچسب‌ها :

    تحلیل سه بعدی توسعه‌یافته سازه‌های ساختمانی یا ETABS ایتبس نرم افزاری پرکاربرد برای مهندسین عمران در جهان است که در حوزه سازه‌ها و ساختمان فعالیت دارد. این نرم افزار پرکاربرد محصول کمپانی معروف و مشهور CSI AMERICA بوده که در سال ۱۹۷۵ توسط اشرف حبیب الله در کالیفرنیا تاسیس شد. این نرم افزار تمام تمرکز خود را بر تولید و توسعه نرم افزارهای مهندسی در حوزه مهندسی سازه و مهندسی زلزله گذاشته‌است. مهندسی سازه درواقع زیر مجموعه ای از مهندسی عمران است. در این رشته تمرکز و هدف مهندسان بر روی پایداری، مقاومت، شکل پذیری و صلبیت سازه ها تحت انواع حالات محتمل بارگذاری در سازه است. در سایت املاک داران بخش mag همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد در اختیارتان قرار دهیم.

    املاک اصفهان
    27 / 9 / 1401 - 11:55
    بازدید : 92
    برچسب‌ها :

    قرارداد مشارکت در ساخت، یکی از قراردادهای مهم در ساخت سازه است که در آن دو یا چند نفر با هم آورده و سهم الشرکه خود را مشخص می کنند. به موجب این قرارداد آن ها در ساخت این سازه با هم همکاری می کنند. در این قرارداد نحوه تقسیم آورده و سهم الشرکه مشخص می شود. این قراردادها برای خود مفاهیم کلیدی دارند که به موجب آن می توان متن قرارداد را به کلی تغییر داد. لذا شما باید در مورد آن ها به اطلاعات دقیقی برسید تا قرارداد مشارکت در ساخت خود را امضا کنید. برای آشنایی با جزئیات بیشتر به amakdaran mag در سایت amlakdaran.com مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    26 / 9 / 1401 - 12:54
    بازدید : 82
    برچسب‌ها :

    مشارکت در ساخت و اختلافاتی که در این باره وجود دارد، جزو یکی از بحث برانگیزترین قراردادهای ملکی است. زیرا در ابتدا زمان عقد قرارداد تا وقتی که ملک ساخته می شود هر کدام از افراد باید تعهدات بسیاری را انجام دهند. در ضمن همگی این تعهدها باید به همراه ضمانت های اجرایی متناسب باشد که در قرارداد ذکر شده است. جهت آشنایی با اختلافات احتمالی در قرارداد مشارکت در ساخت به amlakdaran mag در سایت املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    24 / 9 / 1401 - 12:20
    بازدید : 67
    برچسب‌ها :

    مصالح ساختمانی به متریالی گفته می شود که در ساخت و ساز بکار می رود. انواع مصالح ساختمانی عبارتند از کاشی، قیر، بتن، الوار، شیشه، سیمان، الیاف و غیره.. مصالح ساختمانی مدرن نیز شامل پنل گچی پیش ساخته، کاشی حرارتی و شیشه مات شونده می شوند. 

    املاک اصفهان
    24 / 9 / 1401 - 11:14
    بازدید : 69
    برچسب‌ها :

    درست است که هنگام انجام کار ساختمانی، به قدری خاک و کثیفی ایجاد می شود که همگان عمل نظافت آن را به پایان کار موکول می کنند. اما برخی از تمیزکاری ها اگر همان موقع به دادش برسیم، راحت تر انجام می پذیرد. یکی از این کارها نظافت شیشه است. در مرحله سیمان کاری ممکن است مقداری سیمان روی شیشه های خانه بریزد. آن وقت چه باید بکنیم؟ همان موقع سیمان را پاک کنیم بهتر است یا وقتی خشک شد باید به سراغش برویم؟ در مجله املاک داران همراه ما باشید تا پاسخ این سوالات و راهکارهای تمیز کردن سیمان از روی شیشه را به شما آموزش دهیم.

    املاک اصفهان
    23 / 9 / 1401 - 12:13
    بازدید : 95
    برچسب‌ها :

    در هر گونه قراردادی که افراد قصد مشارکت در آن را دارند، ضمانت نامه ای بین طرفین اجرایی عقد می شود. این تضمین ممکن است انواع مختلفی مانند وجه نقد، ضمانت نامه بانکی، اوراق تجاری و غیره داشته باشد. در این تضمین طرفینی که در ساخت، مشارکت دارند موظف هستند به تمامی شرایط و قوانینی که در قرارداد ثبت شده است، پایبند باشند. در صورت هر گونه تخلف یا کوتاهی در اجرا موظف به جبران خسارت می شوند. در سایت املاک داران بخش mag همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد در اختیارتان قرار دهیم.

    املاک اصفهان
    22 / 9 / 1401 - 12:01
    بازدید : 71
    برچسب‌ها :

    خدمات ساخت و ساز در کشور ما یکی از کلیدی ترین بخش های اقتصاد را تشکیل می دهند. بر اساس آمار، ساختمان سازی در ایران ۶.۱ درصد از کل تولید ناخالصی را تشکیل می دهد. همچنین چیزی در حدود ۷.۳ درصد از کل سهم اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است. در نتیجه می توان ساختمان سازی را به عنوان اولین گزینه تاثیرگذار در سیاست بازار در بخش خدمات الویت دار معرفی کرد.

    املاک اصفهان
    21 / 9 / 1401 - 14:39
    بازدید : 97
    برچسب‌ها :

    حضور مهندسان ناظر در زمان ساخت و ساز یک ساختمان یا ساخت و سازهای شهری ضروری است. چرا که این مهندسین ناظر هستند که انشعابات و کنتور گاز را نصب می کنند. البته حضور یک مهندس ناظر تاسیسات مکانیکی نیز لازم است. این مهندسین محل صحیح قرار گرفتن دودکش، لوله کشی گاز، دریچه های تبادل هوا و غیره را بررسی می کنند تا از هر لحاظی استاندارد و سالم باشد. بنابراین حضور مهندسان ناظر برای بررسی کیفیت شیرهای گاز، کنترل کیفیت جوشکاری، کیفیت لوله های گاز و غیره لازم است. برای آشنایی با جزئیات بیشتر به amakdaran mag در سایت amlakdaran.com مراجعه نمایید. 

    املاک اصفهان
    21 / 9 / 1401 - 12:10
    بازدید : 69
    برچسب‌ها :

    قطعا هر یک از ما در زندگی خود مشارکت در ساخت را شنیده‌ایم. بسیاری از افراد امروزه با استفاده از این روش خانه های به اصطلاح کلنگی خود را برای نوسازی به سازنده های ساختمانی واگذار می کنند و سپس بعد از مدتی آپارتمانی نوساز تحویل می گیرند. مشارکت در ساخت، چندین سال است که با استقبال خوب صاحبان املاک قدیمی و فرسوده مواجه شده‌است. به همین دلیل است که قراردادهایی برای این کار استفاده می شوند. امروزه به ‌ویژه در شهرهای بزرگ، افراد کمی ممکن است صاحب زمین، سرمایه و حتی تخصص برای ساخت ساختمان جدید شوند. از همین رو نوشتن درصد مشارکت در ساخت در قرارداد اگر به درستی و با رعایت حقوق طرفین نوشته شوند، رضایت خاطر را به همراه خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجله املاک داران در پلتفرم املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    20 / 9 / 1401 - 12:48
    بازدید : 104
    برچسب‌ها :

    روش استفاده از برچسب کابینت چگونه است؟ سوالی است که اکثر افراد با آن روبرو می شوند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های مدرنی که در حال گسترش است، شاهد ابزارهای نوینی هستیم که با کمترین هزینه می توان تغییرات چشمگیری را ایجاد کرد. این تغییرات می تواند در ساختمان های مسکونی در قسمت آشپزخانه باشد. در https://amlakdaran.com/mag در سایت املاک داران همراه ما باشید تا رهنمای لازم در مورد استفاده از برچسب کابینت را در اختیارتان قرار دهیم.

     
    املاک اصفهان
    19 / 9 / 1401 - 12:35
    بازدید : 68
    برچسب‌ها :

    یکی از مهم ترین قراردادهایی که نیاز به دقت و دانش بالایی دارد، قرارداد مشارکت در ساخت است. چرا که کوچکترین اشتباهی در بستنِ این قرارداد می‌تواند منجر به فریب و کلاهبرداری مشارکت در ساخت شود. این کار پیامدهای ناگواری به دنبال خواهد داشت و می تواند سرمایه و آسایش شما را از بین ببرد.شاید بخواهید با یک سازنده شروع به ساختن ملکی در زمین شخصی تان کنید و یا سازنده ای هستید که به صورت مشارکتی ساخت و ساز انجام می دهید. همچنین اگر ملکی را پیش خرید می کنید که به صورت مشارکتی درحال ساخت است، در هر سه حالت قرارداد مشارکت در ساخت را امضا می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مجله املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    17 / 9 / 1401 - 11:53
    بازدید : 100
    برچسب‌ها :

    مات کردن شیشه چه کاربردی دارد؟ چگونه می توان شیشه ها را مات کرد؟ این روزها شاهد استفاده گسترده ای از شیشه ها در فضاهای مختلفی همچون خانه ها، ادارات، بیمارستان ها، سازمان ها و... هستیم. از شیشه ها به عنوان مهم ترین اصول طراحی یاد می شود و نباید این موضوع را نادیده گرفت. همان گونه که می دانید ساختار اصلی شیشه ها شفاف است و این موضوع گاهی می تواند برای برخی مراکز مشکل ساز باشد. عموم مردم به دنبال راهی برای جلوگیری از دید دیگران به فضای داخلی خانه خود دارند یا سعی می کنند تا مانع از تابش مستقیم نور آفتاب شوند. برای آشنایی با انواع روش های مات کردن شیشه به amlak daran mag در پلتفرم املاکداران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    16 / 9 / 1401 - 12:56
    بازدید : 97
    برچسب‌ها :

    به طور کلی ملات ها از دو جزء تشکیل شده‌اند، بخش کم حجم که چسب ملات است و دیگری پر کننده که ۸۰ درصد حجم کل ملات را تشکیل می دهد. علاوه بر آن، ملات ها انواع مختلفی دارند. مثلا ماسه و سیمان، سیمان و چسب ملات و ماسه پر کننده همه جزو ملات محسوب می شوند. نوع دیگری از ملات ها، ملات خشک هستند. این ملات از سه جزء تشکیل‌شده که شامل سیمان، سنگدانه و مواد افزودنی است. البته ترکیب و نوع مواد موجود در ملات خشک با توجه به تولید محصولات مختلف، متفاوت خواهد بود. انواع گوناگونی از ملات خشک وجود دارد. . جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجله املاک داران در سایت املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    15 / 9 / 1401 - 12:23
    بازدید : 78
    برچسب‌ها :

    سالن کنسرت والت دیزنی در مرکز شهر لس آنجلس، توسط فرانک گری طراحی و اجرا شده‌است. در سال 1987 لیلیان دیزنی که قصد داشت به یاد همسرش این مرکز موسیقی را بنا کند، از میان معماران برجسته، گری را برگزید. تکمیل شدن این پروژه به دلیل عدم تامین هزینه های مالی و مشکلاتی تا سال 2003 به طول انجامید. نمای بیرونی این سالن برخلاف طرح اولیه گری که قرار بود سنگی باشد، از فولاد ضد زنگ پوشانده‌شده است. این فولادهای منحنی شکل را به بادبان های یک کشتی بزرگ تشبیه کرده‌اند که سقف سالن را پوشش داده‌است. طراحی فوق العاده و منحصر به فرد سالن کنسرت والت دیزنی نظر همه را به خود جلب کرد. از معماری ساختار شکنانه آن تا انعکاس بی نظیر صدای موسیقی که در تمام نقاط سالن طنین انداز است. برای آشنایی با جزئیات بیشتر به amakdaran mag در سایت amlakdaran.com مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    14 / 9 / 1401 - 13:43
    بازدید : 93
    برچسب‌ها :

    نازک کاری ساختمان آخرین مرحله ساخت وساز به شمار می رود. در واقع بعد از اتمام مراحل سفت کاری ساختمان و ایجاد شکل و فرم اولیه، نوبت به زیبا سازی آن می رسد. عملیاتی که منجر به قابل سکونت شدن و زیبا تر شدن بنا می انجامد. به طور کلی، ساخت یک بنا دارای مراحل مختلفی از جمله سفت کاری، تاسیسات و نازک کاری می شود. سفت کاری ساختمان شامل عملیاتی نظیر پی ریزی، اسکلت بندی و غیره می شود. بعد از آن نوبت به تاسیسات و انجام امور مربوط به لوله کشی، برق کشی و غیره می رسد. و در آخر نازک کاری انجام می شود. در سایت املاک داران بخش mag همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد در اختیارتان قرار دهیم.

    املاک اصفهان
    13 / 9 / 1401 - 12:36
    بازدید : 112
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 156
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه